Tirsdag den 24. september var elevrådsformandskabet samt deres kontaktlærer inviteret til temadagen: ʺKom i gang med elevrådetʺ. Der har været rig mulighed for at komme i dialog med andre elever fra andre skoler, og vi fik en masse ideer til hvilke projekter, vi selv kan starte op på skolen. Vi har fået lært om, hvad det ville sige at være et aktivt elevråd, og at man ikke skal holde sig tilbage med sine holdninger og meninger. Københavns kommune har indført Røgfri Skoletid. Dette er vi også blevet klogere på. Vi fik materialer med hjem og ønsker at invitere dem til skolen, evt. til gratis kursus for skolens lærere. Vi fik også mødt børne- og ungeborgmesteren Jesper Christensen, formanden Human Bostani for KFE og formanden Thea Enevoldsen fra Danske skoleelever. Vi vil meget gerne invitere Thea til et af vores elevrådsmøde. Til generalforsamlingen fik vi demokratisk korrekt valgt den nye formand, 2 næstformænd og KFEs 25 nye medlemmer. Den nye formand blev Klara Sofie.